Nečekaná úroveň pohodlí
Řada L2 nabízí maximální, v této kategorii traktorů nečekanou, úroveň pohodlí. De luxe sedadlo se vzduchovým odpružením a dostatek prostoru pro nohy snižuje únavu, velký a přehledný ovládací panel nabízí snadný přístup k ovládacím prvkům a snižuje nepozornost. Stručně řečeno, tato kabina je centrum pohody. Komfortní kabina řady L2 vás přenese do nové dimenze.
- 55 koní, úsporný motor Kubota 4válec.
- 4×2/4×4, originální klimatizovaná kabina.
- Třístupňová hydrostatická převodovka s půlením HSTPlus.
- Maximální zdvih hydrauliky 1750 kg.
- Pohodlný, vysoce výkonný víceúčelový traktor.
Typ | Kubota V2403 CR-TE5-GE4, vznětový, kapalinou chlazený |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem | 2 434 cm3 |
Maximální výkon | 38,5 (51,7) kW (HP) |
Maximální výkon na PTO | 35,7 (47,8) kW (HP) |
Jmenovité otáčky | 2 600 ot/min |
Maximální kroutící moment | 185,3 Nm |
Vzduchový filtr | 2stupňový, papírová vložka |
Objem palivové nádrže | 51 l |
Typ převodovky | hydrostatická |
Počet převodových stupňů (vpřed/vzad) | - |
Počet rychlostních skupin | 3 (se systémem H-DS 6/6) |
Pohon stroje | 4×4 (s možností vypnutí pohonu přední nápravy) |
Spojka | - |
Spojka PTO | vícelamelová, v olejové lázni |
Reverzace | - |
Uzávěrka diferenciálu | ano |
Brzdy | lamelové v olejové lázni |
Řízení | hydraulické |
Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách) | 30 km/h |
Tempomat | ano |
Typ | - |
Zadní PTO | 540 při 2480 |
Čelní PTO | na přání |
Celkový výkon čerpadla hydrauliky | 54,2 l/min |
Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení | 35,6/18,6 l/min |
Maximální provozní tlak | 190 kg/cm2 |
Kategorie zadního 3bodového závěsu | Kat. I |
Regulace zadního 3bodového závěsu | řízení polohy |
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen | 1 750/1 250 kg |
Ovládání zdvihu | mechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze |
Regulace rychlosti klesání | ano |
Blokace polohy ramen pro transport | ano |
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu | Standardně 3 okruhy+vratný okruh / Standardně 2 okruhy, na přání 3okruh |
Celková délka | 3 245 mm |
Celková šířka (v závislosti na pneu) | 1 560 mm |
Celková výška (v závislosti na pneu) | 2 375 mm |
Rozchod kol vpředu | 1 135 mm |
Rozchod kol vzadu | 1 225/1 325 mm |
Rozvor | 1 915 mm |
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu) | 400 mm |
Vnitřní průměr otáčení | 3,2 m |
Standardní pneumatiky vpředu | Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální) |
Standardní pneumatiky vzadu | Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální) |
Provozní hmotnost | 2 080 kg |
Typ | LA1055EC |
ROPS | ne |
Kabina | Ano, originální Kubota |
Klimatizace/topení | ano |
Zásuvka 12 V | ano |
Sedadlo | komfortní se vzduchovým odpružením |
Nastavitelný volant | ano |
Držák na nápoje | ano |
Schránka na nářadí | ano |
Čelní hydraulický závěs | na přání |
Čelní vývodový hřídel | na přání |
Tažná lišta vzadu (spodní závěs) | ano |
Výškově stavitelné tažné zařízení vzadu | ano |
Zadní pracovní světlomety | na přání |
Přední pracovní světlomety | ano |
Maják | na přání |
Přední blatníky | na přání (nelze s čelním nakladačem) |
Přední závaží | na přání |
Čelní nakladač | na přání |
Čelní ochranný rám kapoty | na přání |
Pneumatiky záběrové | volitelné |
Pneumatiky trávníkové | volitelné |
Pneumatiky komunální | volitelné |
Schválení pro provoz na pozem. komunikacích | ano |
Automatická klimatizace/topení reguluje chlazení, topení a ventilaci vzduchu pro větší pohodlí obsluhy. Celá klimatizační řídící jednotka je umístěna tak, aby byla zajištěna větší vzdálenost od hlavy obsluhy.
HSTPlus – třístupňová hydrostatická převodovka s H-DS
Zoptimalizovali jsme výklon a životnost hydrostatického pohonu.
Výsledek: HST Plus.
Automatické ovládání hydrostatického čerpadla a motoru umožňuje optimální výkon, bez ohledu na požadavky, půdní podmínky nebo zkušenost uživatele. Nová HST Plus je vybavena hydraulickým posilovačem ulehčujícím ovládání pedálu pojezdu. Bez ohledu na zatížení garantuje tento systém jemnou reakci, snadné ovládání a lepší kontrolu. Méně vibrací a snížená hlučnost umožňují příjemnou práci bez únavy, při nejvyšším výkonu. Přepínač H-DS umožňuje při jízdě po komunikacích okamžité „půlení“ pojezdové rychlosti.
Tempomat (pouze modely hydro)
Jednoduché ovládání tempomatu pomáhá obsluze při přepravě po komunikaci, nebo při nutnosti konstantní rychlosti provozu.
Motor Kubota
Čtyřválcové vznětové motory Kubota jsou k dispozici s výkony od 45 do 62 HP, Jsou vybaveny vstřikovacím systémem Common-rail, recirkulací výfukových plynů EGR a filtrem pevných částic DPF. Tyto motory splňují emisní normu EU Stage V. A co víc, filtr pevných částic má servisní interval pouze každých 6 000 hodin – nejdelší interval na trhu.
PTO, zadní TBZ a zadní hydraulické vývody
Hydraulicky aktivovaná spojka s nezávislým vývodovým hřídelem umožňuje, aby byl vývodový hřídel zapojen/odpojen, zatímco je traktor stále v pohybu. Navíc je k dispozici systém Neutral/Auto Shut-off a ochranné odkládací štíty pro úplný upgrade celkové bezpečnosti a produktivity vývodového hřídele. Modely L2 mají dva zadní přídavné okruhy hydrauliky standardně (možnost až 3 okruhů).
IntelliPanel™
S novým systémem IntelliPanelu™ máte přehled o stavu vašeho traktoru po celou dobu provozu. Otáčkoměr, ukazatel teplotního rozmezí, spotřeby paliva a velké obrazovky a ostatní horní a dolní kontrolky, vás IntelliPanel™ informuje o kompletním stavu traktoru včetně termínu údržby při jediném pohledu.
Profesionální kabina Kubota
Většina modelů L2 je osazena originální bezpečnostní kabinou Kubota standardně s klimatizací. Kabiny mají zadní otevírací okno a velký filtr přívodu vzduchu (možnost i uhlíkového filtru).
Stavitelný volant
Stavitelný volant usnadňuje obsluze nastupování a výstup z kabiny, a tak snižuje únavu.
Údržba
Traktory L2 s velkým úhlem otevření krytu motoru usnadňují pravidelnou údržbu a přístup k motoru. Odnímatelný panelem sedadla umístěný nad převodovkou usnadňuje přístup a servis hydraulických ventilů a součástí souvisejících se snímačem. Tak je zjednodušena údržba hydrauliky. Je to jen další způsob, jak vám Kubota pomáhá udržet vás na sedadle řidiče.
Nové rozmístění pák
Pro snadnější přístup a hladší provoz je Joystick čelní hydrauliky, ovládání zadního tříbodového závěsu, ovládací páky přídavné hydrauliky a spínač PTO umístěny na pravé straně obsluhy.
Obratnost – minimální poloměr otáčení
Traktory L2 jsou obdivovány pro svoji obratnost a při práci v sadu jsou schopny bez nutnosti změny směru jízdy přejíždět bez omezení do dalšího řádku.
Různé varianty pneumatik
Traktory L2 jsou možné osadit různými typy pneumatik pro maximální využití potenciálu stroje.